به علاقه‌مندی‌ها اضافه شد.
از علاقه‌مندی‌ها حذف شد.

معرفی کامل مناطق تفریحی قم

ممکن است تغییراتی در ساعات کاری مجموعه رخ داده باشد لذا برای اطلاع از ساعات دقیق خدمات دهی مجموعه به صفحه خرید بلیط مراجعه فرمایید.

سورتمه بوستان علوی قم

آدرس سورتمه بوستان علوی قم : قم - بلوار غدیر،بوستان علوی

شماره تلفن سورتمه بوستان علوی قم : قم - 09128512418

سورتمه-بوستان-علوی-قم

سانسهای سورتمه بوستان علوی قم :

تجربه اوج هیجان در بوستان علوی

مجموعه سورتمه انتهای بوستان جنب رستوران آرین میباشد و مجزا از شهربازی بوستان علوی است. ساعات سرویس دهی : هر روز از ساعت 16 تا 24
پنجشنبه و جمعه‌ها 13:30 تا 24
قبل از خرید بلیط از فعال بودن مجموعه اطمینان حاصل فرمایید. ایام بارانی امکان استفاده از مجموعه وجود ندارد. عدم پذیرش زیر 3 سال. پذیرش 3 الی 8 سال به همراه یک بزرگسال. منظور از بلیط دو نفره یک خردسال به همراه یک بزرگسال میباشد.

قیمت بلیط سورتمه بوستان علوی قم 60,000 تومان میباشد اما شما میتوانید بلیط سورتمه بوستان علوی قم را با 17 تخفیف فقط با مبلغ 49,900 تومان از قم تیکت تهیه فرمایید.

برای خرید بلیط سورتمه بوستان علوی قم با 17 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.


دریاچه جوان قم

آدرس دریاچه جوان قم : قم - قم،کمربندی اراک(بلوار امام علی)-بلوار طبیعت-دریاچه جوان

شماره تلفن دریاچه جوان قم : قم - 09199742602

دریاچه-جوان-قم

سانسهای دریاچه جوان قم :

لحظاتی ناب و تجربه قایق سواری دریاچه جوان

بلیطهای قم تیکت جمعه ها قابل استفاده نمیباشد. ساعات کاری : 9 صبح تا 1 بامداد پوشیدن جلیقه نجات الزامی بوده و بصورت رایگان ارائه میشود. زمان استفاده قایق پدالی 20 دقیقه و تعداد مجاز نفرات 2 الی 4 نفر. زیر 5 سال خردسال محسوب میشود. شماره تماس مجموعه در همین صفحه درج شده است. دارای پارکینگ اختصاصی؛ انواع طرح های ماهیگیری، غواصی و سایر بازیهای آبی با هماهنگی قبلی.

قیمت بلیط دریاچه جوان قم 25,000 تومان میباشد اما شما میتوانید بلیط دریاچه جوان قم را با 30 تخفیف فقط با مبلغ 17,500 تومان از قم تیکت تهیه فرمایید.

برای خرید بلیط دریاچه جوان قم با 30 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.


شهربازی زرافه نیلی قم

آدرس شهربازی زرافه نیلی قم : قم - بلوار هفت تیر،نبش کوچه شصت،ساختمان تجاری تفریحی میلاد، طبقه پنج

شماره تلفن شهربازی زرافه نیلی قم : قم - 36203091

شهربازی-زرافه-نیلی-قم

سانسهای شهربازی زرافه نیلی قم :

خرید کارت بازی تخفیفی شهربازی سرپوشیده زرافه نیلی

متنوع ترین دستگاه های شهربازی

ساعات کاری: هر روز از ساعت 16 تا ۲۴
پنجشنبه و جمعه 12 تا 24
با ارائه کدتیکت خریداری شده از قم‌تیکت به پذیرش مجموعه یک کارت بازی دویست و سی هزار تومانی دریافت میکنید. کارت شهربازی زرافه نیلی تاریخ انقضا ندارد. مبلغ مانده داخل کارت باطل نمیشود و میتوانید برای دفعات بعد استفاده کنید. کلیه بازی ها برای دوسال و نیم به بالا قابل استفاده است. برای اعضا یک خانواده تهیه یک کارت شارژ کافی است. بابت کارت بازی ۱۵ هزار تومان بیعانه دریافت میشود که با تحویل کارت عودت داده میشود.

قیمت بلیط شهربازی زرافه نیلی قم 230,000 تومان میباشد اما شما میتوانید بلیط شهربازی زرافه نیلی قم را با 35 تخفیف فقط با مبلغ 150,000 تومان از قم تیکت تهیه فرمایید.

برای خرید بلیط شهربازی زرافه نیلی قم با 35 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.


پاراگلایدر قم

آدرس پاراگلایدر قم : قم - قم،جاده اراک،بعد از سیلو،روبروی نیروگاه حرارتی،سایت پروازی کمرکوه

شماره تلفن پاراگلایدر قم : قم - 09128516976,09369897142

پاراگلایدر-قم

سانسهای پاراگلایدر قم :

پروازی هیجان انگیز

پرواز نوع یک: پروازی هیجان انگیز، بهمراه حرکات آکروباتیک، ارتفاع گیری و تاپ لندینگ بر فراز کوه.

پرواز نوع دو: پرواز بهمراه ارتفاع گیری بالاتر از سطح تیک اف بر فراز قله نمکی.

بلیطهای خریداری شده قابل عودت نیستند با دقت خرید خود را انجام دهید. پس از خرید بلیط از قم تیکت برای رزرو با شماره مشخص شده تماس حاصل فرمایید. کلیه ی مسافرین بیمه ی کامل هستند. با هماهنگی قبلی پرواز بر روی دریا و جنگل در شمال کشور در بهترین و زیباترین نقاط انجام میشود. برای انجام پروازهای تفریحی یعنی پرواز دونفره، شخص نیازی به آموزش ندارد. بهمراه داشتن لباس راحت و کفش مناسب دویدن (کتونی یا پوتین) الزامی است و لباس گرم و دستکش در فصل زمستان. در پایان فیلم پرواز با کیفیت Full HD به صورت رایگان اعطا خواهد شد. هزینه ترانسفر تا محل پرواز بعهده ی مسافر میباشد. وزن مجاز مسافر 25 الی 120 کیلوگرم بدون محدودیت سنی. زمان پرواز حدودا 10 دقیقه میباشد و زمان بیشتر با هماهنگی امکانپذیر است.

قیمت بلیط پاراگلایدر قم 1,200,000 تومان میباشد اما شما میتوانید بلیط پاراگلایدر قم را با 10 تخفیف فقط با مبلغ 1,080,000 تومان از قم تیکت تهیه فرمایید.

برای خرید بلیط پاراگلایدر قم با 10 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

پاراگلایدر چیست؟ برای پرواز با پاراگلایدر در قم خلبان به ‌آرامی از سطح شیب‌دار کوه به سمت پایین می‌دود و باحالتی به شکل سرخوردن در آسمان از کوه جدا می‌شود و خلبان برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارد. نشست‌وبرخاست با پاراگلایدر به نرمی و آرامی برابر با توان بدنی خلبان برای دویدن است و نکته اینکه هنگام پرواز به‌هیچ‌وجه حالت ترس از افتادن به انسان دست نخواهد داد و اصلاً قابل‌مقایسه با بالا رفتن از کوه و یا وحشت نگاه کردن از بالای یک ساختمان بلند نیست. پرواز می‌تواند به چند شکل آغاز شود. در روش اول خلبان با سرعت در جهت مخالف باد می‌دود و چتر را پشت سر خود می‌کشد. برخورد باد به زیر چتر آن را به اهتزاز درمی‌آورد و نهایتاً موجب به پرواز درآمدن خلبان می‌شود. اگر باد شدیدتر باشد گاهی خلبان ابتدا در جهت مخالف می‌ایستد (به‌اصطلاح ریورز یا ضربدری گفته می‌شود) تا باد چتربال را از زمین جدا کند و سپس برگشته و شروع به دویدن می‌کند تا از زمین جدا شود. این روش‌ها معمولاً در نواحی کوهستانی انجام می‌شود تا خلبان بتواند از تفاوت ارتفاعش با زمین پست‌تر نیز برای تداوم مدت پرواز استفاده کند. در روش دوم که معمولاً در نواحی پست استفاده می‌شود، خلبان به کمک یک وسیله دیگر کشیده می‌شود تا به ارتفاع مناسب برسد و بعد خود را از طنابی که توسط آن کشیده شده جدا می‌کند و مستقلاً پرواز می‌کند.

تله سیژ قم

آدرس تله سیژ قم : قم - بلوار غدیر،بوستان علوی

شماره تلفن تله سیژ قم : قم - 09128512418

تله-سیژ-قم

سانسهای تله سیژ قم :

تجربه‌ای ناب از هیجان در ارتفاع با تله سیژ بوستان علوی

ساعات سرویس دهی : هر روز از ساعت 16 تا 24
پنجشنبه و جمعه‌ها 13:30 تا 24
قبل از خرید بلیط از فعال بودن مجموعه اطمینان حاصل فرمایید. ایام بارانی امکان استفاده از مجموعه وجود ندارد. بلیط تک سفره شامل فقط رفت از ایستگاه یک به دو میباشد و بلیط دو سفره شامل رفت و برگشت میباشد. قم تیکتی های عزیز خواهشمند است جهت استفاده از تله سیژ به ایستگاه اول واقع در ابتدای ورودی بوستان علوی که پشت فلافلی اهوازی است مراجعه نمایید. صندلی ها دو نفره میباشد که امکان تکی سوار شدن هم وجود دارد. از پذیرش کودکان زیر دو سال و بیماران قلبی و یا کسانی که فوبیای (ترس) ارتفاع دارند معذوریم. حتما در صورتی که فوبیای ارتفاع دارید از سوار شدن پرهیز نمایید. به راهنمایی اپراتور توجه کافی نمایید و درصورت عدم راهنمایی کافی حتما از آنها راهنمایی بخواهید و از هرگونه حرکات در روی صندلی به شدت پرهیز نمایید. مجموعه در قبال گوشی همراه یا وسایل شما هیچگونه مسئولیتی ندارد، ضمن اینکه وسایل اضافی از سرعت عملکرد شما در هنگام پیاده شدن و سوار شدن میکاهد. مجموع زمانی رفت و برگشت حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه میباشد.

قیمت بلیط تله سیژ قم 60,000 تومان میباشد اما شما میتوانید بلیط تله سیژ قم را با 17 تخفیف فقط با مبلغ 49,900 تومان از قم تیکت تهیه فرمایید.

برای خرید بلیط تله سیژ قم با 17 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

راه اندازی پروژه تله سیژ مشخصات کلی پروژه : تله‎ سیژ همان خط تله کابین است فقط به جای کابین از صندلی استفاده می‌شود که بیش از۶۰ درصد عملیات عمرانی طرح اجرا شده است. این طرح با هدف ایجاد و توسعه مجموعه های گردشگری فضاهای تفریحی و مهیج برای شهروندان، مسافران و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) در شهر مقدس قم و موافقت اصولی و اخذ مجوزات لازم جهت ایجاد منطقه گردشگری از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، در دستور کار قرار گرفت. بر همین اساس پیگیری‌های لازم برای ایجادخط تله سیژ از سال ۱۳۹۵آغاز شد، طراحی‌های اولیه انجام و برای راه اندازی خط هزار و پانصد متری با صد صندلی دو نفره، تجهیزات لازم وارد کشور شده و در گمرک سلفچگان تخلیه شدند. نقاط مختلفی برای احداث تله سیژ در نظر گرفته شده بود اما در نهایت بوستان علوی برای احداث این خط مورد توافق و تایید قرار گرفت. کلیه مراحل نصب و راه اندازی توسط کارشناسان داخلی و نیروهای بومی انجام گرفته است. جهت دریافت تمامی گواهینامه های داخلی و بین المللی، بازدید و کنترل‌های مربوطه توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران و کارشناسان اروپایی از مراحل مربوطه بازدید و کنترل‌های نهایی را بعمل خواهند آورد. تجهیزات لازم با اعتباری بالغ بر ۱۳۵.۰۰۰ یورو (بدون هزینه‎های حمل و نقل، گمرک و نصب) از یک شرکت معتبر و برندهای برتر اروپایی به نام «دوپل مایر» اتریش خریداری شده است. این شرکت از معتبرترین کمپانی‏های ساخت تجهیزات انواع تله کابین و بالابرهاست.

  • از نوع قفل ثابت با وزنه ثقلی
  • طول خط ۱۱۵۰ متر و طول رفت و برگشت ۲۳۰۰ متر.
  • تعداد صندلی ۶۰ عدد
  • سرعت ۱ تا ۳ متر بر ثانیه
  • تعداد دکل میانی ۱۳ عدد
  • حداکثر ارتفاع دکل ها تا ۱۷ متر
  • تعداد ایستگاهها : ۲
  • محل احداث ایستگاه اول مجاور مجموعه سورتمه بوستان علوی و ایستگاه دوم انتهای بوستان
  • ساخت کارخانه دوپلمایر اتریش

سایر مشخصات خط تله سیژ بوستان علوی

نوع کابل راه: تله سیژ
تولید: دو پلمایر اتریش
طول خط / طول کابل: 1150 / 2300 متر
تعداد پایه های میانی: 12 عدد
حداکثر ارتفاع: 15 متر
تعداد صندلی: 30 عدد
ظرفیت هر صندلی: 2 نفر
سرعت خط: 1 تا 3 متر بر ثانیه
سیستم کنترلی: PLC
سیستم پشتیبان: هیدرولیکی

کارتینگ کاج قم

آدرس کارتینگ کاج قم : قم - بلوار غدیر،بوستان غدیر

شماره تلفن کارتینگ کاج قم : قم - 09199847898,31185

کارتینگ-کاج-قم

سانسهای کارتینگ کاج قم :

اوج هیجان و سرعت در کارتینگ کاج قم

ساعات سرویس دهی: هر روز از ساعت 18 الی 1 بامداد قابل استفاده برای افراد با قد بالای ۱۵۰ سانتی متر مدت زمان استفاده ۶ دقیقه میباشد. طول پیست 950 متر بهتر است قبل از مراجعه از ساعات خدمات دهی اطمینان کسب کنید.

کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌باز است. این‌گونه خودروهای چهارچرخه کوچک و چرخ‌باز کارت نام دارند. با ماشین‌های کارت معمولاً در مسیرهای کارت‌سواری که در مقیاسی کوچک نسبت به بزرگ‌راه‌های واقعی ساخته می‌شوند مسابقه داده می‌شود. کارتینگ معمولاً به عنوان قدم اول در مسیر رسیدن به ورزش‌های پرخرج‌تر خودروسواری به‌شمار می‌آید. اگر مسیرگاه کارتینگ درون یک ساختمان باشد به این نوع کارتینگ , کارتینگ سرپوشیده (Indoor Karting) گفته می‌شود.در سالهای اخیر تولید کنندگان داخلی (ایرانی) با کمک و بهره گیری از دانش روز شروع به تولید این وسیله مهیج کرده اند.

در کارتینگ کاج قم شما میتوانید این هیجان متفاوت را تجربه کنید و لذت ببرید؛ در استفاده از کارتینگ کاج قم محدودیت سنی وجود ندارد صرفا قد باید حداقل 150 سانتیمتر باشد. ماشین های کارتینگ کاج تا ۱۰۰ کیلومتر سرعت دارند که بسته به مهارت راننده (درایور) میتوان استفاده کرد. افراد با حداکثر 110 کیلو وزن مجاز به استفاده از کارتینگ کاج قم میباشند. برای استفاده از کارتینگ کاج نیازی به داشتن همراه نیست.

آدرس کارتینگ قم : انتهای بلوار غدیر، بوستان غدیر. قم تیکت آرزوی تجربه ای شاد و مفرح برای شما دارد برای استفاده از کارتینگ کاج میتوانید بلیط تخفیفی این مجموعه را به سادگی از قم تیکت تهیه فرمایید.


باغ پرندگان قم

آدرس باغ پرندگان قم : قم - انتهای زنبیل آباد،میدان مفید،ابتدای بلوار شهید آوینی

شماره تلفن باغ پرندگان قم : قم - 09197585685

باغ-پرندگان-قم

سانسهای باغ پرندگان قم :

لحظاتی پر از آرامش و زیبایی دور از هیاهوی شهری در باغ پرندگان قم

پذیرش بازدیدکنندگان هر روزه از ساعت 8:30 تا 18 میباشد. امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری شخصی. همراه داشتن اقلام زیر در زمان ورود به باغ ممنوع است: دوچرخه، اسکیت، کوله، سبد، زیرانداز، فلاسک، ساک دستی. هزینه بلیط در حال حاضر برای هر نفر 25 هزار تومان میباشد. اهدا پرنده به باغ امکانپذیر میباشد. معرفی کامل باغ پرندگان قم در وبلاگ قم تیکت اینستاگرام باغ پرندگان عکاس: آقای رضا رمضانی بهتر است قبل از مراجعه از ساعات خدمات دهی اطمینان کسب کنید.

شهربازی بوستان علوی قم

آدرس شهربازی بوستان علوی قم : قم - بلوار غدیر،بوستان علوی

شماره تلفن شهربازی بوستان علوی قم : قم - 118

شهربازی-بوستان-علوی-قم

سانسهای شهربازی بوستان علوی قم :

خرید کارت بازی تخفیفی شهربازی بوستان علوی قم

شهربازی پنجشنبه و جمعه ها بلیط اینترنتی پذیرش ندارد. در زمان دریافت کارت بازی مبلغ 10 هزار تومان بابت کارت بازی دریافت میشود که با پس دادن کارت بازی مبلغ عودت داده میشود. شارژ کارت بازی قابل عودت نمیباشد. ساعات کاری همه روزه از ساعت 12 تا 24 با ارائه کد تیکت به گیشه بلیط، یک کارت بازی تخفیفی دریافت کرده که به مقدار 200 هزار تومان بازی میکنید؛ البته با پرداختی 130 هزار تومان. اعتبار کارت بازی تا پایان همان روز خرید میباشد و توسط سایر همراهان نیز قابل استفاده میباشد.
به گزارش واحد روابط عمومی پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به کمبود فضاهای تفریح در قم، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های شهرداری قم در کنار توسعه فضای سبز و بوستان‌ها ساخت فضاهای تفریحی و شهربازی است. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از افتتاح شهربازی بوستان علوی در دهه کرامت خبر داد و افزود: آماده‌سازی شهربازی بوستان علوی در دهه کرامت فاز یک آن افتتاح‌شد و شهروندان می‌توانند از این فضای تفریحی بهره‌مند شوند. جوادیان مختصات فیزیکی این شهربازی را تشریح کرد و کفت: شهربازی بوستان علوی در دو فضای رو باز به مساحت ۶ هزار متر و شهر بازی سرپوشیده به مساحت یک هزار متر آماده‌شده است. وی اعتبار اختصاص داده‌شده به فاز یک این شهربازی را عددی بالغ‌بر هشت و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال فاز دو این شهربازی نیز تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم دستگاه‌های نصب‌شده در شهربازی را معرفی و تصریح کرد: در فاز یک شهربازی بوستان علوی ۲۵دستگاه VR و بازهای الکترونیکی و ۵ دستگاه بزرگ نصب‌شده است. جوادیان اخذ مجوزهای لازم برای استفاده شهروندان از شهربازی بوستان علوی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تلاش برای اخذ مجوزهای لازم از ستاد مبارزه با کرونا برای استفاده شهروندان از شهربازی هستیم. وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یکی از دغدغه‌های سازمان دانست و بیان کرد: حفظ سلامت شهروندان در کنار فراهم کردن فضایی شاد موردتوجه سازمان بوده و همه اقدامات موردنیاز برای رعایت فاصله اجتماعی انجام‌شده است.

قم تیکت رزرو اینترنتی بلیط مناطق تفریحی قم
×
×