به علاقه‌مندی‌ها اضافه شد.
از علاقه‌مندی‌ها حذف شد.

معرفی کامل پارک آبی آب و تاب قم

ممکن است تغییراتی در ساعات کاری مجموعه رخ داده باشد لذا برای اطلاع از ساعات دقیق خدمات دهی مجموعه به صفحه خرید بلیط مراجعه فرمایید.

مقدمه

نخستین پارک آبی قم با عنوان پارک آب و تاب در بوستان غدیر در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استان به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین پارک آبی قم شامگاه چهارشنبه در شب میلاد حضرت معومه(س) در بوستان غدیر قم طی مراسمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، سقائیان نژاد شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مسئولان و مدیران استانی افتتاح شد.

افتتاح پارک آب و تاب

علیرضا رزاقی، سرمایه گذار مجموعه تفریحی آب و تاب در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: اکنون خرسندیم که در این راه با تحمل سختی‌های فراوان به هدف خود جامع عمل پوشانده و شیرینی این موفقیت را با افتتاح و بهره برداری مردم از آن خواهیم چشید. وی تصریح کرد: نشاط جوانان همواره مورد توجه بوده و احداث چنین مکان تفریحی در جهت شادابی، افزایش روحیه و تخلیه هیجانات آنها صورت گرفته است. این سرمایه‌گذار تصریح کرد: عملیات احداث این مجموعه از سال ۸۷ پس از عقد قرارداد با واحد سرمایه‌گذاری شهرداری قم و اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شده است و پس از رفع مشکلات مرتبط با منابع طبیعی، عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ آغاز و پس از تکمیل بخش‌های مختلف و دریافت استانداردهای مربوطه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. وی با بیان اینکه مجموعه پارک آبی قم در ۳ هکتار ایجاد شده است، ادامه داد: ظرفیت پذیرش ۲ هزار نفر در هر سانس در این پارک آّبی وجود دارد. رزاقی با بیان اینکه برای این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، گفت: با بهره برداری این پارک آبی برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود. وی عنوان کرد: به دلیل اهمیتی که سلامت و بهداشت آب دارد لذا در این راستا به روزترین تجهیزات تصفیه آب خریداری و نصب شده است. لازم به ذکر است انواع سرسره‌های چرخشی، شیب دار و سقوط آزاد در این پارک آبی وجود دارد که بزرگ‌ترین آن ۱۵ متر ارتفاع دارد و نیز بزرگ‌ترین رودخانه در میان پارک‌های آبی را دارا می‌باشد. همچنین گفتنی است پارک آبی قم تنها پارک آبی در کشور است که دارای محوطه تفریحی و باغ رستوران با ۵ هزار مترمربع زیربنا و دارای ۳۷ آلاچیق است.

مدیریت پارک آب و تاب

مجتمع تفریحی آب و تاب قم با مرکزیت استراتژیک عبور و مرور 17 استان و میزبانی بیش از 20 میلیون زائر در سال؛ دارای پتانسیل بسیار بالایی در سرمایه گذاری‌های مختلف و همچنین کمبودهای فراوانی در زمینه‌های گوناگون است که از آن جمله، وجود فضاهای تفریحی – رفاهی با ظرفیت‌های بالایی است ، که در حال حاضر یکی از نیازهای جدی کلانشهر قم، محسوب می‌گردد. این مهم، احداث پارک بزرگ آب و تاب را به منظور رفع یکی از این نیازها و خدمتی ماندگار به عموم شهروندان قم به ویژه جوانان و نوجوانان، با سرمایه گذار بومی و بهره‌مندی از توان داخلی و خارجی، موجب گردید. سال 1390 عملیات اجرایی این مجموعه به عنوان اولین پارک آبی کلانشهر قم و بزرگترین مجموعه پارک آبی سرپوشیده فرمت سازه فضایی در خاورمیانه آغاز شد. در حال حاضر پس از پنج سال کار و تلاش شبانه روزی پارک بزرگ آب و تاب که شامل اولین پارک آبی و بزرگترین باغ رستوران استان قم، فست فود، فروشگاه‌های عرضه کالا وخدمات، آب نماهای متعدد، پوشش گیاهی گسترده، محیطی آرام و نشاط آور را برای مردم شریف کلانشهر قـم و زائران حرم کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) فراهم آورده است.

عکس پارک آب و تاب قم

امکانات پارک آب و تاب

پارک و سرگرمی‌های آبی برای تمام سنین

واحد ماساژ با ارائه انواع سبک های ماساژ با کادر مجرب آقا و خانم در پارک آبی آب وتاب افتتاح شد.

ماساژ به منظور افزایش عملکرد ذهن وجسم کمک در روند درمان و ترویج آرامش و آسایش است. آرامشی که از یاد نخواهید برد فقط کافی ست یک بار تجربه کنید؛ ماساژ یکی از سالم ترین روش ها برای بقای سلامتی است.

فواید ماساژ‌

  1. تناسب اندام ، فرم دهی به عضلات و حذف چربی اضافی بدن
  2. رفع ناراحتی های عضلانی( گرفتگی،انقباض عضلانی....)
  3. رفع ناراحتی های عصبی(افسردگی ، سردرد..‌‌..)
  4. رفع ناراحتی های اسکلتی(سیاتیک ، زانو درد...)
  5. رهایی از خستگی های جسمانی و روانی
  6. شادابی پوست صورت و بدن


ماساژ پارک آبی آب و تاب قم

قوانین استفاده از پارک آب و تاب

در پارک آبی آب و تاب قم از ورود افرادی با مختصات ذیل جلوگیری به عمل خواهد آمد:

  1. مبتلایان به بیماریهای قلبی وعصبی، صرع، سرگیجه و بیماریهای پوستی من جمله تبخال.
  2. کسانی که از داروهای خواب آور استفاده می کنند.
  3. کسانی که به تازگی مورد عمل جراحی واقع شده اند.
  4. کسانی که ناراحتی هایی مانند آسیب های وارده به ستون فقرات، دیسک گردن یا کمر دارند.
  5. کسانی که دارای ناتوانی حرکتی یا کم توانی ذهنی هستند.
  6. قیمت بلیط برای كودكان با قد كمتر از ١٢٠ سانتی متر: ١٥٠٠٠ تومان
  7. پذیرای کودکان زیر ٣ سال نمی باشیم.
  8. ورود كودك پسر (هر سنی) در سانس بانوان ممنوع می باشد.
  9. از پذیرش خانمهای باردار به مجموعه معذوریم.
  10. لطفا از آوردن انواع خوراکی و آشامیدنی به داخل پارک آبی خودداری فرمایید.
  11. از ورود به مجموعه با هرگونه طلا و زیورالات خوداری نمایید.
  12. خردسالانی که کمتر از سه سال سن و کمتر از 95 سانتی متر قد داشته باشند.
  13. کودکان بین 3 تا 7 سال با قد حداکثر 120 سانتی متر به عنوان خردسال پذیرش میشوند.
  14. بانوان محترمی که می خواهند به صورت گروهی (بیش از ۲۰ نفر) در مجموعه حضور داشته باشند جهت هماهنگی از دو روز قبل با شماره تلفن 3108-025 تماس حاصل نمایند.
  15. اشخاصی که بیش از 120کیلوگرم وزن داشته باشند مجاز نیستند از سرسره ها استفاده کنند.


قوانین پارک آبی آب و تاب قم

ورود اقلام ذیل به پارک آبی ممنوع است:




قوانین پارک آبی آب و تاب قم

گواهی نامه استاندارد

سرسره ها و امکانات تفریحی آبی پارک آب و تاب آفتاب تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده و مطابق با استاندارد ملی ISIRI14238-1&2 و به استناد دستور العمل 218/44/د دارای گواهی نامه تأیید صلاحیت استاندارد به شماره 298/IAS می باشد. پارک آب و تاب با در نظر گرفتن دستورالعمل ها و رویه های بسیار موثر در حفظ بهداشت محیط، امکانات و آب مجموعه همواره در میان مشتریان گرانقدر به عنوان یکی از بهداشتی ترین مجموعه های آبی در سطح ملی شناخته شده است. آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی پارك آب و تاب مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات آزمایشگاهی و با بهره گیری از متخصصان امور آزمایشگاهی کیفیت یکنواخت آب خود را تضمین می کند این واحد با داشتن پرسنل مجرب و متخصص وبا گذراندن دوره های تخصصی به عنوان یک واحد پشتیبانی در این مجموعه فعالیت می نماید و به واسطه ارتباط با دانش و تکنولوژی روز دنیا امکان ارائه فرمولهای جدیدی را دارا می باشند.

استاندارد پارک آبی آب و تاب قم

تماس با پارک آب و تاب

پارک آبی آب و تاب قم انتهای بلوار غدیر و در بوستان غدیر قم واقع شده است برای ارتباط تلفنی با مجموعه میتوانید با شماره 0253108 تماس حاصل فرمایید. برای دسترسی به سایر راه های ارتباطی پارک آب و تاب از جمله کانال تلگرام آب و تاب، اینستاگرام آب و تاب، شماره تلفن آب و تاب، سایت آب و تاب میتوانید از تصویر زیر استفاده فرمایید.



تماس با پارک آبی آب و تاب قم آدرس با پارک آبی آب و تاب قم

سانس های پارک آب و تاب

سانس بانوان آب و تاب : یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه از ساعت ۹ الی ۱۶ پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۰

سانس آقایان آب و تاب : شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۳

کاربران قم تیکت توجه داشته باشند که امکان دارد سانسها تغییر پیدا کنند با توجه به فصول مختلف سال.

سانس های پارک آبی آب و تاب قم

رزرو بلیط پارک آب و تاب


اصل مطلب! تهیه بلیط، قبل از مراجعه به پارک آبی قم خیالتان را بابت بلیط راحت کنید! در عرض چند ثانیه بلیط تخفیفی آب و تاب در دست شماست. به چه شکل!؟ وارد بخش استخر سایت قم تیکت شوید، سپس مجموعه آب و تاب را انتخاب نمایید و بسته به روزی که مراجعه میکنید بلیط مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. حال تنها کاری که باقی مانده اعلام کد بلیط دریافتی از سایت قم تیکت به اپراتور پذیرش مجموعه است. بلیط های خریداری شده از قم تیکت نیازی به چاپ کردن ندارند و برای اطمینان خاطر شما بلیط دریافتی به گوشی شما نیز پیامک میشود. در ادامه فیلم آموزشی خرید بلیط پارک آب و تاب قم خدمت شما مراجعه کننده عزیز به سایت قم تیکت، ارائه میشود. امیدواریم ما هم نقشی در لذت بیشتر شما از پارک آب قم داشته باشیم.

قیمت بلیط پارک آب و تاب


قیمت بلیط پارک آبی آب و تاب قم در سال 1398 از قرار زیر میباشد: اما شما میتوانید بلیط تخفیفی آب و تاب را به سادگی و با قیمت کمتر از قم تیکت تهیه فرمایید.

قیمت بهای بلیط در سایت قم تیکت طبق تعرفه زیر میباشد:

سخن پایانی

مجموعه بزرگ پارك آب و تاب به عنوان اولین پارك بخش خصوصی، با سرمایه گذاری و تلاش چندین ساله فرزندان شما اكنون درحال آماده شدن جهت بهره برداری نهایی است و امید آن داریم مورد رضایت و استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

لازم به ذكر است كه مجموعه بزرگ آب و تاب؛ شامل اولین پارك آبی سرپوشیده با بهترین امكانات و استانداردهای روز بین المللی، بزرگترین باغ رستوران، فست فود، شهربازی، رستوران سبز، دمنوش خانه و كافی شاپ و... در بزرگترین بوستان قم، به تدریج و فاز به فاز، پذیرای قدوم سبز شما خواهد بود. و مهم ترین بخش آن یعنی پارک آبی،‌ با فضایی منحصر به فرد و زیبا و نصب سرسره های متعدد، بانگاه به آینده و تدارک زیرساخت های لازم انشاء الله شاهد نصب سرسره های بیشتری (هر ۵ ماه یکبار دو عدد سرسره) با تکنولوژی جدید خواهد بود.

اكنون با لطف خداوند و همكاری مسئولین شهری، مراحل كامل راه اندازی پارك آبی به اتمام رسیده و برنامه تست آن در حال انجام است و از آنجا كه امنیت و بهداشت و كسب لذت و رضایت شما برای ما از همه چیز ارزشمندتر است، طی روزهای آتی بعد از افتتاح آزمایشی، تست های نهایی برای بهداشت و كسب استانداردهای بین المللی انجام می شود و پس از کسب تاییدیه های لازم با حضور مسئولین رسمی كشور و البته با همراهی شما عزیزان، افتتاح رسمی خواهد شد و پذیرای شما خواهد بود. و زمان دقیق افتتاح از طریق کانالهای رسمی مجموعه اعلام خواهدشد.

امید آن داریم شما نیز این تلاش را پذیرا باشید و ما را در طی این مسیر همراهی نمایید.

جمع بندی

پارک آبی آب و تاب قم در حال حاضر پذیرای اقشار مختلف از ساکنین استان قم و همچنین استان های مجاور میباشد؛ امید است که مدیریت محترم مجموعه با آوردن و نصب وسایل جدید در پارک آبی مانع یکنواختی هیجان مجموعه شود که تا به امروز هم به همین شکل بوده است؛ اخیرا سرسره بزرگ و طولانی سبز رنگ در مجموعه نصب شده است و به محض تایید اداره استاندارد قابل استفاده خواهد بود همچنین برنامه افزودن زیپ لاین قم در مجموعه آب و تاب در حال پیگیری میباشد. کارتینگ کاج قم، فوتبال صابونی و فوتبال دستی انسانی نیز به مجموعه اضافه شده است و شما میتوانید لذتی متفاوت را در کنار پارک آبی تجربه کنید. شهربازی جدید استان قم نیز در کنار پارک آب و تاب قم در حال احداث است که با اتمام مراحل ساخت؛ مجموعه تفریحی جامع و کاملی در قم پدید خواهد آمد.

فوتبال صابونی آب و تاب

در پایان از شما دعوت میکنیم ویدیو معرفی کامل پارک آب و تاب را مشاهده فرمایید:

×
×