به علاقه‌مندی‌ها اضافه شد.
از علاقه‌مندی‌ها حذف شد.

استخر VIP دریا را بهتر بشناسید

ممکن است تغییراتی در ساعات کاری مجموعه رخ داده باشد لذا برای اطلاع از ساعات دقیق خدمات دهی مجموعه به صفحه خرید بلیط مراجعه فرمایید.

استخر وی آی پی دریا قم

استخر VIP دریا در مجموعه استخرهای دریا قرار دارد و استخری جداگانه از استخر بزرگ میباشد. آدرس استخر وی آی پی دریا در محدوده جمکران است، آدرس دقیق استخر بلوار خلیج فارس و جنب میدان بقیه الله است.

ورودی استخر VIP دریا قم
در ادامه مشاهدات عینی قم تیکت از استخر وی آی پی دریا قم شرح داده میشود، پس از ورود به مجموعه میتوانید از پارکینگ اختصاصی استخر به صورت رایگان استفاده نمایید سپس از درب مخصوص استخر وی آی پی وارد شده و در لابی پذیرش میشوید.با آسانسور به پایین رفته و وارد استخر VIP دریا خواهید شد؛ در ابتدای ورودی، رختکن و سرویس بهداشتی قرار دارند، مجموعه نوساز بوده و از نما و زیبایی منحصر به فردی بهره میبرد.

رختکن استخر VIP دریا قم
پس از تعویض لباس دوش ها به همراه شامپو، نرم کننده و شامپوی بدن قرار گرفته اند. در ادامه پس از استحمام از پله ها بالا رفته و وارد محیط اصلی استخر خواهید شد. سمت راست شما سونا بخار، حوضچه آب سرد و سونا خشک قرار دارند. در روبرو جکوزی مجموعه وجود دارد که به تناسب کل مجموعه جکوزی بزرگ و پر فشاری است.

دوش استخر VIP دریا قم

در کنار جکوزی بزرگ دو عدد جکوزی تک نفره وجود دارد که تجربه جدیدی برای شما خواهد بود. به صورت عمودی وارد جکوزی های تک نفره شده و با فعال کردن جکوزی از ماساژ با آب داغ در کل بدن لذت خواهید برد. دوش استخر VIP دریا قم

در سمت چپ، استخر قرار دارد که بیشتر برای آب درمانی و پیاده روی در آب استفاده میشود عمق این قسمت حدودا یک متر است.

دوش استخر VIP دریا قم
البته اگر برای شنا این استخر را انتخاب کرده اید نگران نباشید سمت راست استخر آب درمانی بخشی برای شنا در نظر گرفته شده است که با عمق 1.80 در اختیار شماست. سمت چپ استخر نیز فست فود کافی شاپ قرار گرفته است که سفارش انواع فست فود و نوشیدنی را ممکن میسازد. در استخر آب درمانی میتوانید از واتر جت ها برای ماساژ با آب استفاده کنید که با قرار گیری در کنار آنها نقاط مختلف بدن در تماس با فشار آب ماساژ داده میشود، همچنین دو عدد واتر جت در وسط استخر نیز وجود دارد که از بالا آب را با فشار خارج میکند و با قرار گیری زیر آنها لذتی جدید را تجربه میکنید.

قسمت عمیق دوش استخر VIP دریا قم

استخر VIP دریا قم
اگر مشتاق شده اید این استخر را امتحان کنید اما صبح ها زمان آزاد ندارید میتوانید پکیج این استخر به همراه بدنسازی را تهیه کرده و از ساعت 16 الی 24 روز های زوج و جمعه استفاده کنید؛ راستی بانوان نیز روزهای فرد از ساعت 16 الی 23 میتوانند از استخر وی آی پی دریا استفاده کنند.

بدنسازی استخر دریا

بدنسازی استخر وی آی پی دریا نیز در سانس عصرها قابل استفاده بوده و میتوانید پکیج بدنسازی و استخر وی آی پی را با هم از قم تیکت با تخفیف تهیه فرمایید.

بدنسازی استخر VIP دریا قم
بدنسازی استخر VIP دریا قم

سانس های استخر وی آی پی دریا قم

کاربران قم تیکت توجه داشته باشند که امکان دارد سانسها تغییر پیدا کنند با توجه به فصول مختلف سال.

جمع بندی

استخر وی آی پی دریا قم را میتوان تنها استخر مخصوص به آب درمانی در قم خواند لذا پیشنهاد میکنیم برای تجربه ای جدید حتما این استخر را امتحان کنید، آرامش و خلوتی استخر در سانس های صبح از دیگر ویژگی های این استخر میباشد.

×
×